tirsdag, april 03, 2007

Rydding av svinestien: Del II

Å bli kvitt uønskede bøker:



Utstyr:
  • Uønsket bok
  • Lighter, eventuelt fyrstikker
  • Ildsted
  • Skadefro humør
Fremgangsmåte:

 
1. Riv og slit og krøll sidene litt, slik at det boken lettere tar fyr/brenner fortere.



2. Det skal nå være relativt enkelt å sette fyr på boken med lighteren/fyrstikkene.



3. For å unngå uønskede branner legges boken i et ildsted.



4. Pass alltid på ilden; den skal ikke, under noen omstendigheter slukkes før oppdraget er utført.



5. Nå er det bare å nyte synet. Godt jobbet!


7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Burning books.Jeg. Kan.Ikke.Snakke.Med.Deg.

BASilikum sa...

haha... HAHA... WAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA!!!!





(men seriøst da, Elisabeth. Se hvilken bok det er. Og den har direkte PLAGET meg lenge....! Jeg ville aldri brent en velskrevet god bok.)

Anonym sa...

Jeg hadde også tenkt å brenne Sweet Valley High bøkene mine :P Men eg har en kusine som hadde så fryktelig lyst på de...

Anonym sa...

hehe.... bra atdu gjør en innsats for den litterære verden og den yngre generasjon av lesere! good job!!! ;-) klem fra hilde, elizabeth og martin

Anonym sa...

I går fant jeg faktisk alle sweet valley bøkene mine jeg og.. Innpå et kott med musebæsj i;( Jeg tror nok at jg finner noen å gi dem til, hvis ikke følger jeg dette;p

Anonym sa...

Jeg får meg ikke til å kaste bøker på bålet. Selv ikke gamle utgåtte skolebøker. Det er noe illojalt over det.

BASilikum sa...

Sexy Sadie: Joda, skjønner jo det.
Men akkurat denne boken (forøvrig den eneste jeg noensinne ville brent, bortsett fra èn viss annen) representerer noe vondt for meg, den bringer frem dårlige minner, dessuten var det ingen andre som ville ha den. Det var en lettelse, det må jeg ærlig innrømme...