søndag, april 01, 2007

Rydding av Grisebingen: Del I

Ryddemusikk: The Cranberries
Humør: Lat/Oppgittt/Godtesyk



Så langt inneholder støvsugeren:

  • Utrolig store hybelkaniner fra bak døren
  • Bilde av Elisabeth (SORRY! Må få nytt, det sitter fast i selve slangen..)
  • Vann
  • Levende insekt(er?)
  • Døde insekter
  • Plantejord
  • Klokkebatteri
  • Vanlig AA-batteri
  • Minst fem kroner i enkroninger
  • Diamantøredobb
  • Tre bussbilletter
  • Bit fra CD-cover
  • Sokk (-fra under stol. Fikk meg til å skvette skikkelig.)




2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg føler meg spesiell. Ingen støvsuger har noensinne sugd meg. Dette kan tolkes på flere måter så jeg holder kjeft.

(digger bildet)

Kristine sa...

Haha:P Likte kommetaren Til Elisabeth!
Men dette minner med på at jeg og kanskje (Mest sannsynlig) må rydde mitt rom snart og... Ser ut som om det er bomba... :S
Men den tid, den sorg!
Hvorfor gjøre i dag det du kan utsette til i morgen?:D