torsdag, oktober 26, 2006

Endelig!

Jeg vet ikke helt, jeg. Noen folk er bare så inderlig naiv, selvopptatt eller irriterende vellykket.




Vi fikk igjen, etter et inaktivt år, startet Os SU igjen, og jeg er storfornøyd. Endelig skal vi få gjort noe med denne Frp-kommunen, det trengs, til de grader.
Det er godt å være tilbake. Jeg tror det er mange som er en smule lei av at jeg hele tiden kommer med små anmerkninger som "vel, hadde du vært med i SU kunne du forandret på dèt," eller "jammen, du hadde garantert funnet deg et kjekt mannfolk i SU", viftende med verveblokken foran nesene deres.
Jeg beklager, mine venner. Jeg vil bare deres eget beste...

Uansett, jeg stjal dette fantastisk koselige bildet fra bloggen til Simen. Fire av de fem nåværende medlemmene i Os SU (håper på flere etterhvert), tatt på det aller første møtet:

























Vi skal få utrettet en hel del. Jeg er svært positiv til Os SUs framtid.






PS: Jeg kommer til å forandre template og ting når jeg kommer hjem, for jeg har mottatt klager på at bloggen ikke ser særlig bra ut når man bruker Internet Explorer. (Uansett, hvem bruker Explorer nå tildags?!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Os SU har vi hørt ein del om dei siste dagene ja, spesielt Johan.. he he :p

Men tror nok at dokker kan få gjort mye bra eg, lykke til :)

Anonym sa...

Go, Os SU!

Jeg håper dere kan få folk til å forstå hva det er som skjer. Folkestyret drepes av privatisering og konkurranseutsetting mens folk ser på! Det er tragisk.

Lykke til!