lørdag, november 11, 2006

Barneklær fra Lindex

Jeg skal ha engleskeksamen den 12. desember. 
Skal opp hos privatist, i 3. klasse pensumet, og jeg gruer meg skikkelig. 
Mer enn jeg gjorde da jeg gikk opp i engelsk i Skottland (men jeg glemte å søke om godkjenning av karakteren i Norge, lissom), for da hadde vi i hvertfall gått igjennom stoffet skikkelig, gjennom hele året. Nå har jeg ikke engang begynt å lese læreboken (hele skal være lest), eller de to romanene. Ikke husker jeg hva den ene heter heller. Men den ande er Trainspotting, som alltid har vært en av de absolutt favorittene mine. jeg simpelthen ELSKER Trainspotting.
Da de laget fimen synes jeg de valgte helt perfekte skuespillere. Ewan McGregor som Renton; Feckin Ace!

Vet du, jeg kjøpte noe dritstilig i går. Jeg kjøpte en babyrosa topp med litt småblonder og en sløyfe, men masse masse små hvite hodeskaller på. Gjett hvor jeg fikk tak i den; barneavdelingen på Lindex. Str 158-164. Jeg misunner ungene i dag, alle de kule klærene de kan få tak i nå! Da jeg var liten så det ut som om alle buksene og gensrene var like. Voksenklærene var så utrolig fine og spennende i forhold. Nå har de sånne klær som jeg alltid gikk og lette etter. Og nå som jeg har blitt voksen har alle voksenklærene blitt skiftet ut med kjedelige, trauste klær i steden. Grr..

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jeg har tro på deg jeg, vennen. Hvis du bare leser i engelskboken NUH og konsentrerer deg litt mer (aka, spark i ræva!)=)

Forøvrig syntes jeg at du alltid kjøper noe fint for jeg er SYKELIG sjalu på dine klær! VIL HA DINE KLÆR!

Og det var det babbelet. Suss og slafs

Anonym sa...

Når har du tenkte å begynne å lese, vennen?

*Strenge Sexy*

Anonym sa...

Du klarer deg nok, berre du får begynt å lest snart ;)

Og når det gjelder klærne dine e de kjempefine, men først og fremst e du flink til å kle deg, sånn som du vil.. du har din egen stil :)