torsdag, mai 31, 2007

Bananer og agurker. Eller...?

DSC00171

I dag da jeg var på jobb, og satt i kassen, var det en dame som skulle kjøpe noe rart. Jeg har hørt om det, men aldri sett det før, og vet i hvertfall ikke hva det heter. Jeg fikk et lite latterkick; både på grunn av panikk over at jeg ikke ante hva jeg skulle slå det inn som, og på grunn av at gjenstanden så så utrolig latterlig ut. "Seriøst?" tenkte jeg. Det var ikke bare èn av den, det var en hel klase. Jeg slo det inn som bananer, og damen fikk denne svært eksotiske frukten for to kroner. Jeg ringte mamma og sa at hun måtte skynde seg ned og kjøpe den siste av klasene, sånn at jeg kunne få smake.

DSC00178

Senere, da jeg satte på plass frukten fant jeg denne:

DSC00170

Så, hva er det som foregår, er dette en ny bitteliten-trend?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg vil bare sei at du er helt fantastisk nydelig på håret no.

BASilikum sa...

Wow, tuusen takk!

Anonym sa...

Haha, kjøpte en sånn "banan" jeg også, og betalte cirka 50 øre. De var ganske tøffe, ikke så mye mat i de men..

Anonym sa...

ser utrolig komiske ut, har da underholdning på jobben ihvertfall :p