søndag, januar 07, 2007

På'an igjen

Edit: Hvorfor i huleste gjemmer skriften seg bak sidene, hvorfor blir linjene for lange!?!?
Beklager, men nå ser hele teksten ut som et dikt. Får bare være. (#@¤%+#§%!!!!!)


Oioioi. Det er jammen en stund siden sist jeg blogget! For dette beklager jeg.
Det er tusenvis av grunner til at jeg ikke har blogget, 
som jeg er sikker på at du skjønner. 
Dette innlegget blir et kort et, det er sent, og skolen begynner tidlig i morgen.
Hmph.
Desember var en herlig måned. Mammas lommebok tømmes; 
kalender med små gaver hver dag, 
og alt stresset med julegaver som må kjøpes,
kort som må skrives, og alt dette må sendes. 
Er alltid så treig med sånne ting jeg, 
så de fleste fikk ikke gavene sine før midt i romjulen, 
men bedre sent enn aldri, sier nå jeg.

Det var en svært hyggelig nyttårsaften, med kjære og gode venner, 
raketter, champagne, musikk, brisne folk, 
synging og dansing. Ah, fine folk, vennene mine!

















Et knippe bilder fra nyttårsfeiringen
(litt rotete med noen store og noen små, men jeg orker ikke bry meg med det i kveld.).

Skolen har altså begynt for fullt igjen,
rett på lekser, innleveringer og prøver,
og også de andre aktivitetene utenom skolen har startet opp,
og man har ikke lenger tid til å ligge på sofaen og sløve og se på filmer
og spise masse mat bestående av mettet fett med god samvittighet.
Nå må man skaffe seg årskort på treningssenteret eller på Osbadet
(blir nok det siste på meg).
Jeg kjenner at jeg er i forfall, både fysisk og psykisk. 
Men; januar er starten på et nytt år, nye muligheter,
blanke ark og januarsalg. ^^

Lover i hvertfall at jeg skal bli mer aktiv med bloggingen igjen!

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Fy fader jeg ser helt SYYYYYYK ut !!!!!!!!!

Anonym sa...

Jeg ser ikke syk ut.

Men så var jeg heller ikke til stede... ;-(

BASilikum sa...

Elisabeth: Såså. Det var dessverre det eneste bilde av deg jeg hadde!

Trond: Nei, tilstede var du vel ikke, men du er hjertelig velkommen neste gang!

xoxo

BASilikum sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Geniale bilder XD

Anonym sa...

Jeg ser jo ikke helt lur ut på noen av bildene.... :P det av meg å deg var vel egentlig bare gøy;D men de andre... hehe... snakeks vennen! Må ut igjen snart vettu:-*