søndag, september 17, 2006

Min hemmelige frustrasjon

Nei, å begynner jeg å bli en smule desperat her!
Hele helgen har jeg sett på filmer, for det meste -nei, faktisk bare - jentefilmer, og akkurat nå er jeg midt i Pearl Harbour (jeg så den for noen år siden også), men måtte slå av fordi jeg må legge meg. Jeg sitter igjen med en svært frustrerende følelse. Alle filmene jeg har sett har handlet om han og henne, han som ikke kan få henne eller omvendt, men det funker til slutt allikevel. Og i mellomtiden er det masse somanse og alt det måtte innebære. Jeg liker å se sånne filmer, jeg innrømmer dét. Men etterpå føler jeg meg så stusselig, og tenker at "det skulle vært meg". Jeg er så utrolig misunnelig! De pene damene på film får jo hvem dem vil ha, uansett hva som skjer!!!
Jeg sier det rett ut; Jeg trenger et mannfolk... NÅ! For fysisk bruk. Du føler sikkert min seksuelle frustrasjon rett inn i rommet du sitter i. Jeg er så desperat at jeg sikkert hadde tatt hvem som helst (ja, og jeg sier ikke engang "nesten", jeg mener HVEM SOM HELST!) for øyeblikket. Men jeg skal nok klare meg.
Jeg drar til Orknøyene i høstferie. Det er bare to uker til. Får se om jeg får meg noe der.........

Alle tredjeklassene reiste til London i kveld. Tenk, der kunne jeg vært nå, hadde jeg ikke kommet på idéen om å ta et år om igjen.
Det er nok mange stilige folk i London. Og sikkert mange bra puber.

Apropos puber; det var min første kveld på byen i går. Den varte ikke lenge, måtte ta siste buss hjem. Men det var bra så lenge det varte! Ble kjent med nye folk. Det er det kjekkeste jeg vet. Jeg klarte å bli skikkelig brisen på tre pils, jeg har alltid vært en lettvekter (når det gjelder alkohol). Jeg tenkte det kanskje ikke var lurt å skrive mine tanker i bloggen da, siden tankene mine var overalt og bare i en rotehaug i hodet mitt. Skrivefeil ville det også blitt.

Hunden min, Tassen, er livredd for gitaren min. Og baritonen. Jeg vet det er slemt, men jeg morer meg med å skremme henne under stoler og bord med instrumentene. Hun er også redd for kosten. Det tror jeg jeg også ville vært.

Natta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke til med mannejakten, jeg håper du blir fornøyd.